Introductie van de antichrist

Introductie van de antichrist

introductie

Gedurende het huidige messiaans tijdperk is er altijd een zonde bok geweest. Ze vervaardigen een “zondebok” of gebruiken een natie als afleiding die op het eerste gezicht profetieën lijken te vervullen over het 1 e en 2 e beest van openbaring. Toen ik als kind opgroeide in de 70 en 80 e jaren was dat de seculiere religie communisme van Rusland en Michael Gorbatsjov was de “antichrist”. En werd de moedervlek op Gorbatsjov zijn voorhoofd gezien als het “merkteken van het beest”. Het was immer in de vorm van Europa het beestachtig rijk dat hij zou veroveren en waar hij over zou heersen. Er zijn zelfs boeken over geschreven die vandaag de dag nog verkrijgbaar zijn die dat zouden bewijzen. En alle valse profetie leraren in het christendom smulde hiervan in hun circussen (dat is waar het stamwoord “kerk” vandaan komt) en zo hadden ze weer een manier gevonden om hun eigen zakken te vullen en de menigte onrustig te maken en ze kaal te plukken.

Vandaag de dag is die “zondebok” Allah wiens naam “eruit ziet” als het “merkteken van het beest” waar Johannes (Yahuchanan) over schrijft in openbaring hoofdstuk 13, die hij omschrijft met drie Griekse letters: Chi, Psi, Sigma (wat een totaal andere taal is)

Dit zijn 2 totaal verschillende talen. Allah in het Grieks is Ο Θεός niet Φ Ξ Σ (Psi, Xi, Sigma). Wat Johannes (Yahuchanan) in openbaring 13 “zag” en het merkteken van het beest noemt is Φ Ξ Σ in het Grieks. het is precies het teken van de Griekse heidense halfgod "Hesus Horus Krishna" die we vandaag de dag kennen als Jezus H. Christus. De monogram, Christogram en Pictogram van Jezus H. Christus Φ Ξ Σ in het Grieks…word door Johannes op dezelfde manier geschreven en in precies dezelfde taal geïdentificeerd als de valse Messiah! Het “beeld” dat Johannes identificeert is voor 1700 jaar het christogram voor Jezus Christus en staat wereld wijd op schilderen waar recht voor onze ogen het beest word geïdentificeerd.

"Nummer in de Schrift." - Dr. EW Bullinger pg 49) Inderdaad de uitdrukking van dit nummer, Φ Ξ Σ (XES in het Engels), bestaat uit de eerste en laatste letters van het woord ΦristoΣ (Christos), Christus, namelijk, Φ en Σ, met het symbool van de slang Ξ tussen hen, Φ Ξ Σ. De middelste letter staat voor het symbool van de slang en is nauw verbonden met de oude Egyptische mysteriën. Deze valse demi-god die hele wereld aanbidt wordt vaak afgebeeld waar hij het "symbool Φ Ξ Σ 'met zijn handen maakt, hetzelfde “symbool”” dat Johannes zag in Openbaring hoofdstuk 13.

https://en.wikipedia.org/wiki/Christogram

https://nl.wikipedia.org/wiki/Christusmonogram

Het Christusmonogram, ook wel Christogram of chi-rho genoemd, behoort – naast het kruis en het ichthussymbool (de vis) – tot de belangrijkste symbolen om Jezus Christus mee aan te duiden (vooral in de late oudheid). Het is een verwijzing naar het oudere zonnerad.

Het is een afkorting van de Griekse naam ΧΡΙΣΤΟΣ (Christus), waarbij de eerste twee letters, Χ (Chi) en Ρ (Rho), tot een monogram gevormd zijn. Volgens een andere traditie gaat het om de Griekse equivalenten van de beginletters van het Latijnse Christus Rex (Christus (is) Koning).

Het monogram wordt vaak begeleid door de letters alfa en omega, ontleend aan Openbaring 22:13.[1] Vooral in protestantse kringen – maar niet alleen daar – wordt het Christusmonogram veel gebruikt als decoratie op omslagen van bijbels, liturgie- en liederenboeken, e.d. Het Christusmonogram staat in Unicode onder nummer 2627 (hexadecimaal).

Het meest voorkomende christogram voor Jezus is IHS. IHS = XES is Het merkteken van het beest die Johannes heeft… geïdentificeerd…

Johannes heeft in Openbaring de drie griekse letters XES (Psi, Xi, Sigma) opgeschreven. XES is 1 van de Engelse vertalingen van de Griekse letter IHS en is 1 van de bekendste symbolen voor Jezus. Xesus is vandaag de dag een bekende spelling van Jezus.

Voor meer informatie over dit onderwerp: https://www.koninkrijkincontext.nl/algemene-doctrine/de-antichrist-onthuld

Je kunt niet uitgaan van iets wat er "hetzelfde" uitziet in twee verschillende talen en dan de kwantumsprong maken die vandaag de dag wordt gemaakt met de afleiding dat het Arabische woord "Allah", in het grieks Φ Ξ Σ zou zijn! Dat is niet waar. Zoals ik al zei, Allah in het Grieks is Ο Θεός en niet Φ Ξ Σ (Psi, Xi, Sigma). De Griekse letters die Johannes heeft opgeschreven zijn precies dezelfde Griekse letters die voor 2000 jaar gebruikt worden om Jezus Christus te identificeren! Johannes verwees niet naar de naam van Allah in het Arabisch!

Ze laten ons afdwalen van de echte antichrist en antireligie om ons te doen geloven dat islam het religie van het beest is. Er wordt ons verteld dat de verschillende onthoofdingen van “christenen” van het afgelopen jaar bewijs vormen dat het systeem van het beest en de 7 jaar van verdrukking is aangebroken die in het boek openbaring word omschreven. Dit is echter niet waar. Allah is niet de antichrist, zijn naam heeft niets te maken met het merkteken van het beest, en Allah is niet het eerste Beest. De islam is niet de religie van het beest, en de onthoofdingen hebben niets met het boek Openbaring te maken! Dit is een gefabriceerde afleiding van het echte systeem van het beest dat zich al heel dit tijdperk voor onze ogen afspeelt. De religie die letterlijk druipt in het bloed van miljoenen en miljoenen mensen. Wat ISIS tegenwoordig doet kan niet op tegen de wreedheden die zijn begaan door het christendom!